Weya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek ofis dersine girdin galiba
yok onada girmezdim pek genelde oyun ve msn için kulanıyordum o dersi.ama söz konusu ofis programı olunca kolay tabi girmeye gerek kalmıyor.peh napcam ben şimdi bırakıp grafik tasarım bölümü okumak istiyorum,en çok zevk aldığım alan nerden seçtim bu bölümü