Karne Hediyemi İsterim :p
38
●899
- 25-01-2008, 17:39:45Üyeliği durdurulduyok onada girmezdim pek genelde oyun ve msn için kulanıyordum o dersi.ama söz konusu ofis programı olunca kolay tabi girmeye gerek kalmıyor.peh napcam ben şimdi bırakıp grafik tasarım bölümü okumak istiyorum,en çok zevk aldığım alan nerden seçtim bu bölümüWeya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2008, 21:22:19Üyeliği durdurulduYakınmış benim hacet ama ev çankayaya 200 metreFibonacci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle