24 saat r10'da olupta derslerinden kalan adam kesinlikle ...... <===
kendiniz boş alanı doldurun
r10 kadar geniş kolay ve hızlı bilgi alınacak yer yok doğru düzgün.
ne yazsanız karşılğı çıkıyor.
bu yüzden sizin derslerinizin kötü olması çok kötü bir durum