durumun baya kötü bende birinci sınıftayken aynı dersleri görmüştüm 3 dersten kalmıştım
entegre
fizik
temel elektronik

ama bütlerde fizik hariç hepsinden geçmiştim

şuan 3. senem okul uzadı 2 tane zayıfım var finallerde yine kaldım bütünlemelerde şansımı deniycem
sana son bişey daha söyliycem ikinci sınıftaki derslerin harbiden çok zor