• 21-05-2013, 03:32:21
    #1
    ilk cep telefonunuz neydi.?
    ilk cep telefonunuzu hangi şartlarda aldınız
    ilk cep telefonunuzla kimlere nasıl hava attınız

    sizi bilmem ama
    ilk cep telefonumun modelini hatirlamasamda
    (tr de ilk cep telefonu çıktığında ) o zamanki para ile şimdiki parayı eşitlersek rahat s4 alabilirdim "bir kaç aylık çalıştığım parayla ancak alabilmiştim "
    heleki ödediğim kontrlerin faturalların haddi hesabı yook nerede şimdiiki kampanyalar paketler

    ama en çok hoşuma giden 3310 ile 5110 da yılan oyunu idi
    şimdiki telefonlar bile o zevki vermiyor

    kimseye hava attımmı atmadım neredeyse kimseye göstermezdim çünkü görenler bir kere telefonu ver bir yeri aricam deyip durup zarara sokarlardı
  • 22-05-2013, 11:00:47
    #2
    Bir gazete kuponla vermişti; Alcatel bilmem ne. Tombalak bi şeydi.
  • 22-05-2013, 11:20:20
    #3
    Motorola çağrı cihazımdan sonra kullanmaya başladığım ilk telefonum Ericsson GH 688 idi. Sim kartı şuan kullanilan kartvizitler kadardı.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 22-05-2013, 23:53:06
    #4


    Motorala cd930
  • 23-05-2013, 16:01:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ericson t10 babam ablam ve bana almıştı ablamınki pembe benimki bu saçma renkti
    Sonra kendi paramla 6600 almıştım
  • 23-05-2013, 16:14:12
    #6
    sony ericsson k330i di hala duruyor evde ancak yön tuşu bozuk
  • 23-05-2013, 17:09:57
    #7
    efsane telefon
  • 23-05-2013, 17:23:45
    #8


    tam modelini hatırlamıyorum ama alcatel'di. gazeteden kupon biriktirip almıştım
  • 23-05-2013, 17:37:09
    #9


    Abimden bana kalmıştı antenim kırılmıştı japon la yapıştırdıydım ahh ahh