ilk cep telefonunuz neydi.?
ilk cep telefonunuzu hangi şartlarda aldınız

ilk cep telefonunuzla kimlere nasıl hava attınız
sizi bilmem ama
ilk cep telefonumun modelini hatirlamasamda
(tr de ilk cep telefonu çıktığında ) o zamanki para ile şimdiki parayı eşitlersek rahat s4 alabilirdim

"bir kaç aylık çalıştığım parayla ancak alabilmiştim "
heleki ödediğim kontrlerin faturalların haddi hesabı yook nerede şimdiiki kampanyalar paketler
ama en çok hoşuma giden 3310 ile 5110 da yılan oyunu idi
şimdiki telefonlar bile o zevki vermiyor
kimseye hava attımmı

atmadım neredeyse kimseye göstermezdim çünkü görenler bir kere telefonu ver bir yeri aricam deyip durup zarara sokarlardı