ilk cep telefonunuz neydi :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ilk cep telefonunuz neydi :)
23
●
779
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
ilk cep telefonunuz neydi :)
1
2
3
23-05-2013, 17:38:46
#10
Aresbann
Üyeliği durduruldu
Panasonic G520!
23-05-2013, 19:14:19
#11
zulte
sene 98 veya 99 olması lazım,çok hoşuma giderdi çok severdim telefonumu ne guzel gunlerdi
23-05-2013, 19:26:05
#12
xenon
25-05-2013, 03:01:33
#13
Linux
iyisite.NET
organik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir gazete kuponla vermişti; Alcatel bilmem ne. Tombalak bi şeydi.
bende ilk onu almıştım 10 yıldan fazla oldu.
25-05-2013, 03:16:02
#14
WebGezgini
İlk telefonum Nokia 5210 du
25-05-2013, 05:11:09
#15
S3RK4N
Üyeliği durduruldu
çok kibar bi telefondu.
25-05-2013, 07:52:46
#16
meric88
Platin üye
Ablamdan Abimden Alarak Kullandığım Sony Ericsson ve Nokia Cihazları Saymazsak İlk Aldığım Telefonlar =)
Sene 2001
Sene 2003
26-05-2013, 03:33:42
#17
tvsinema
Üyeliği durduruldu
Aynen ben de gazeteden kupon biriktirip alcatel almıştım
26-05-2013, 08:46:15
#18
Alpagu
5110 :d
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler