• 23-05-2013, 17:38:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Panasonic G520!
  • 23-05-2013, 19:14:19
    #11


    sene 98 veya 99 olması lazım,çok hoşuma giderdi çok severdim telefonumu ne guzel gunlerdi

  • 23-05-2013, 19:26:05
    #12
  • 25-05-2013, 03:01:33
    #13
    iyisite.NET
    organik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir gazete kuponla vermişti; Alcatel bilmem ne. Tombalak bi şeydi.
    bende ilk onu almıştım 10 yıldan fazla oldu.
  • 25-05-2013, 03:16:02
    #14
    İlk telefonum Nokia 5210 du
  • 25-05-2013, 05:11:09
    #15
    Üyeliği durduruldu


    çok kibar bi telefondu.
  • 25-05-2013, 07:52:46
    #16
    Platin üye
    Ablamdan Abimden Alarak Kullandığım Sony Ericsson ve Nokia Cihazları Saymazsak İlk Aldığım Telefonlar =)
    Sene 2001

    Sene 2003
  • 26-05-2013, 03:33:42
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Aynen ben de gazeteden kupon biriktirip alcatel almıştım
  • 26-05-2013, 08:46:15
    #18
    5110 :d