• 26-05-2013, 12:55:58
    #19
    Üyeliği durduruldu
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    sene 98 veya 99 olması lazım,çok hoşuma giderdi çok severdim telefonumu ne guzel gunlerdi

    Hey gidi günler heyy ilk teknoloji ile tanıştıgım telefonum
  • 27-05-2013, 17:53:45
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2003 te nokia 5110.O zamanlar yoktu ona benzer başka bi telefon.Bi anteni vardı anteni akıllara zarar
  • 27-05-2013, 23:14:06
    #21
    zengin takılıyorduk hacı ilk kameralı telefonlardandı.

    Motorola c550

  • 28-05-2013, 16:33:18
    #22
    ilk telefonum e250 yaşımız fazla büyük olmadığından 5110 - 3310 ericsonn zamanına yetişemedik. Yetişemedik derken 6-7 yaşlarındaydım yanlış hatırlamıyorsam.Abim almıştı 3310 ilk çıktığında 3.gün çalındı.
    e250'yide Pastanemiz vardı 13 yaşında almıştım. Abim bana 6 yıl önce 450 lira aylık veriyordu.Şimdinin 1.000 lirasına eşdeğerdir. Keşke 13 yaşında kalıp o gelirle geçinip gitseydim bir ömür
    Hava konusunda illaki attık yalan söylemeyeceğim 13 yaşında e250 yeni çıktı elimizde geziyorduk düşünün şuanda 13 yaşında birisi nasıl iPhone ile geziyorsa aynı konumdaydık Kimse hava atmadım diyemez diye düşünüyorum :9
  • 28-05-2013, 16:36:53
    #23
    Panasonic GD90 sanırım. Alabilmek için çok uzunca bir süre para biriktirmiştim. Aldıktan sonra ikinci gün başına gelen bir olay ile hurdaya çıkmıştı.
  • 28-05-2013, 16:41:56
    #24
    Lisede yatılı okula gidince 3210, sağlam telefondu.