zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


sene 98 veya 99 olması lazım,çok hoşuma giderdi çok severdim telefonumu ne guzel gunlerdi

Hey gidi günler heyy ilk teknoloji ile tanıştıgım telefonum