Konu
ilk cep telefonunuz neydi :)
22-05-2013, 11:20:20
#3
Ufkabakan
Motorola çağrı cihazımdan sonra kullanmaya başladığım ilk telefonum Ericsson GH 688 idi. Sim kartı şuan kullanilan kartvizitler kadardı.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi