Motorola çağrı cihazımdan sonra kullanmaya başladığım ilk telefonum Ericsson GH 688 idi. Sim kartı şuan kullanilan kartvizitler kadardı.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi