arkadaşlar merhaba
fan token alım satım yapan vardı bi ara forumda, elinde lazio token tutan var mı acaba?
Elinde Lazio token tutar var mı?
11
●292
- 27-11-2022, 14:09:41bende 10-15 katı kadar fazla tutuyorum 1 haftadır kuş ötmüyo tokende, patlayamadı bi türlü, sinir etti.saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2022, 14:12:41Kaçtan aldınız hocam sizler. Bir anda yükseliyor dün 110 görmüştüm en son ama fazla yükselmiyor bu aralar.GencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2022, 15:03:068.5 tekrar görecek 10-12 en az bekliyorum son patlama kadar, 17 - 19 $ kadar çıkacak ama bi türlü o patlamayı yaşamadıundeat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8,1 $ üstü beni çok rahata sokar en kötü 8 $ üstü çok iyi olur en kötü senaryo 7,5 $ üstü satacam ama 9 $ kadar sabretmeye çalışıcam. 8 $ üstü çıkarsa satarım büyük ihtimalle.saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3k $ kar alıp çıkıcam çok bekledim bi cooinde bu kadar - 27-11-2022, 15:24:03Biraz bekler iseniz çıkacağını düşünüyorum hocam ben 8 den satış emri verdim bende uzun süre düşüş olduğu için yükseleceğini düşünüyorum. Ben daha alttan aldığınizi düşünüyordumGencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2022, 15:41:207,5 $ dan aldım sonra bi 6.8 $ den aldım, 8 çıktı satmadım pişman ooldum, 1,5 dk da 2$ arttı coin 9-10 görür dedik felaket düştü, böyle giderse, dünya kupasından sonra çıkacağını düşünüyoruum.saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bekliyoruz ama ödemeler yaklaştı, kar edecez diye ödemeler geçecek diye tedirginim biraz.