GencFoby adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elinde Lazio token tutar var mı?
11
●292
- 28-11-2022, 00:20:28tekrar almayı düşünüyorum bana göre sağlam token fakat son zamanlar piyasa çok oynakGencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2022, 04:00:07son zamanlar da vurkaçlardan bile 1k $ kaldırdım riske girdimn yüklü aldık arkadaş yaprak kımıldamıyor, giriş seviyem de çok yukarısı değil ama kaç gündür 6$ üstüne atmadı ayar etti, pump yediği zaman da sağlam çıkıyo 2 dk da 3 $ çıktıgını biliyorum :/ pump yiyip sağlam çıkarsa zaten 9 $ en az bekliyorum 11 kadar yolu var en azundeat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
binance globalisa_Aktar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle