undeat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekrar almayı düşünüyorum bana göre sağlam token fakat son zamanlar piyasa çok oynak
son zamanlar da vurkaçlardan bile 1k $ kaldırdım riske girdimn yüklü aldık arkadaş yaprak kımıldamıyor, giriş seviyem de çok yukarısı değil ama kaç gündür 6$ üstüne atmadı ayar etti, pump yediği zaman da sağlam çıkıyo 2 dk da 3 $ çıktıgını biliyorum :/ pump yiyip sağlam çıkarsa zaten 9 $ en az bekliyorum 11 kadar yolu var en az

isa_Aktar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi siteden alıyorsun tokeni hocam
binance global