yanlış hatırlamıyorsam 2 dolardan 40 adet almıştım geçen haftalarda 8,50 çıkınca sattım
8.5 tekrar görecek 10-12 en az bekliyorum son patlama kadar, 17 - 19 $ kadar çıkacak ama bi türlü o patlamayı yaşamadı
Kaçtan aldınız hocam sizler. Bir anda yükseliyor dün 110 görmüştüm en son ama fazla yükselmiyor bu aralar.
8,1 $ üstü beni çok rahata sokar en kötü 8 $ üstü çok iyi olur en kötü senaryo 7,5 $ üstü satacam ama 9 $ kadar sabretmeye çalışıcam. 8 $ üstü çıkarsa satarım büyük ihtimalle.
2-3k $ kar alıp çıkıcam çok bekledim bi cooinde bu kadar