Biraz bekler iseniz çıkacağını düşünüyorum hocam ben 8 den satış emri verdim bende uzun süre düşüş olduğu için yükseleceğini düşünüyorum. Ben daha alttan aldığınizi düşünüyordum
7,5 $ dan aldım sonra bi 6.8 $ den aldım, 8 çıktı satmadım pişman ooldum, 1,5 dk da 2$ arttı coin 9-10 görür dedik felaket düştü, böyle giderse, dünya kupasından sonra çıkacağını düşünüyoruum.
bekliyoruz ama ödemeler yaklaştı, kar edecez diye ödemeler geçecek diye tedirginim biraz.