GencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8.5 tekrar görecek 10-12 en az bekliyorum son patlama kadar, 17 - 19 $ kadar çıkacak ama bi türlü o patlamayı yaşamadı



8,1 $ üstü beni çok rahata sokar en kötü 8 $ üstü çok iyi olur en kötü senaryo 7,5 $ üstü satacam ama 9 $ kadar sabretmeye çalışıcam. 8 $ üstü çıkarsa satarım büyük ihtimalle.

2-3k $ kar alıp çıkıcam çok bekledim bi cooinde bu kadar
Biraz bekler iseniz çıkacağını düşünüyorum hocam ben 8 den satış emri verdim bende uzun süre düşüş olduğu için yükseleceğini düşünüyorum. Ben daha alttan aldığınizi düşünüyordum