• 04-07-2022, 16:56:49
    #1
    Selamlar,
    Herkesin gördüğü üzere market neredeyse tamamen yeşile döndü.

    Fakaaat, teknik analize göre burası oldukça riskli bir bölge. Birkaç alt coin hareketini görünce sanki orta veya uzun vadede yükseliş hareketinin başındaymışız gibi görünüyor ama BTC'nin anlık görüntüsünde ise fake atıp (ayı tuzağı) sert bir aşağı yönlü hareket de görülebilir.

    Bu yüzden, nakitte beklediğim günümüzde riske atmak yerine dipten alabilme çabasında olmayıp güvenli seviyeye ulaşmayı bekliyorum. Gönlüm uzun yeşil mumların gelmesinden yana ama tuzağa düşmemek adına beklemek en mantıklısı.

    Şayet (birkaç gün içinde) güvenli fiyat seviyesine ulaşırsak önce yüklü miktarda alım yapıp sonra konu açarak bilgilendireceğim.

    Sonuç olarak: Fiyatlarda uzun vadeli yukarı yönlü hareket görmek istiyoruz ve marketin güncel durumu umut veriyor. Fakat en sağlıklı sonuç için birkaç gün beklememiz gerekiyor. Bunlar şahsi fikirlerimdir, YTD.

    Bu arada: değerli arkadaşlar; bu konu teknik analizin doğru sonuçlar verip vermediğinin tartışma konusu değildir. Bu konu altından kripto paralardaki yakın, orta, uzun vadede fiyat beklentileriniz hakkında konuşabiliriz.
  • 04-07-2022, 17:01:11
    #2
    Onlarca insanın saçma sapan yorumlarını bi kenera bırakıp; Yine de bu r10 halkına değerli fikirlerinizi belirtmenizden dolayı sizleri canı gönülden tebrik ve teşekkür ederim.
  • 04-07-2022, 17:06:05
    #3
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlarca insanın saçma sapan yorumlarını bi kenera bırakıp; Yine de bu r10 halkına değerli fikirlerinizi belirtmenizden dolayı sizleri canı gönülden tebrik ve teşekkür ederim.
    Bazı güzel şeyler sizin gibiler sayesinde oluyor. Siz de foruma değer katıyorsunuz, çok teşekkürler.
  • 04-07-2022, 17:12:06
    #4
    insanlar enflasyondan kaçmak için güvenli limanı borsada,hem parasını güvende tutmak hemde enflasyona karşı eritmemek adına yapılan yatırımlar beklemekteyim bende buda dediğiniz olayı doğurabilir.
  • 04-07-2022, 17:18:12
    #5
    TASARIM AJANSI
    O kadar işin gücün arasında aklınızda tutamayabilirsiniz ama bahsettiğiniz konuyu açınca beni de etiketleseniz çok makbule geçer
  • 05-07-2022, 08:38:02
    #6
    7 Aydır nakit içerde kaldı ve spotta liq durumdayım, her türlü psikolojiyi yaşadım, şu yeşil piyasa artık bi gelse avax eskisi gibi 100$ civarlarında eth 4k $ civarlarında olsa ne iyi olurdu

    Sabırla bekliyorum, beklerkende adet artırıyorum (al-sat yaparak), ciddi bir yükseliş gelse bakiye bir an da canlanacak
  • 05-07-2022, 08:41:38
    #7
    @CGLR; beni de etiketlerseniz sevinirim.
  • 05-07-2022, 15:46:15
    #8
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlarca insanın saçma sapan yorumlarını bi kenera bırakıp; Yine de bu r10 halkına değerli fikirlerinizi belirtmenizden dolayı sizleri canı gönülden tebrik ve teşekkür ederim.
    muqo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanlar enflasyondan kaçmak için güvenli limanı borsada,hem parasını güvende tutmak hemde enflasyona karşı eritmemek adına yapılan yatırımlar beklemekteyim bende buda dediğiniz olayı doğurabilir.
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar işin gücün arasında aklınızda tutamayabilirsiniz ama bahsettiğiniz konuyu açınca beni de etiketleseniz çok makbule geçer
    CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 Aydır nakit içerde kaldı ve spotta liq durumdayım, her türlü psikolojiyi yaşadım, şu yeşil piyasa artık bi gelse avax eskisi gibi 100$ civarlarında eth 4k $ civarlarında olsa ne iyi olurdu

    Sabırla bekliyorum, beklerkende adet artırıyorum (al-sat yaparak), ciddi bir yükseliş gelse bakiye bir an da canlanacak
    Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @CGLR; beni de etiketlerseniz sevinirim.
    Selamlar,
    Dün belirttiğim gibi; marketin yeşile dönmesi ve küçük oranlardaki yükselişler sanırım ayı tuzağıydı. Market tamamen kırmızıya döndü ve şayet BTC bugünkü günlük kapanışta (03:00) 19k $'ın altında kalırsa düşüş senaryosunun kaldığı yerden devam edeceğine inanıyorum.
    Paramı riske atmadan marketi izlemeye devam ediyorum. Amaç dipten almak değil, en güvenli seviyeden almak

    Alım yapmak için acele etmemeli. Kazananlardan olmak için güvenli seviyeyi beklemeli.
  • 05-07-2022, 15:47:24
    #9
    TASARIM AJANSI
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Dün belirttiğim gibi; marketin yeşile dönmesi ve küçük oranlardaki yükselişler sanırım ayı tuzağıydı. Market tamamen kırmızıya döndü ve şayet BTC bugünkü günlük kapanışta (03:00) 19k $'ın altında kalırsa düşüş senaryosunun kaldığı yerden devam edeceğine inanıyorum.
    Paramı riske atmadan marketi izlemeye devam ediyorum. Amaç dipten almak değil, en güvenli seviyeden almak

    Alım yapmak için acele etmemeli. Kazananlardan olmak için güvenli seviyeyi beklemeli.
    Teşekkürler hocam