Selamlar,
Herkesin gördüğü üzere market neredeyse tamamen yeşile döndü.
Fakaaat, teknik analize göre burası oldukça riskli bir bölge. Birkaç alt coin hareketini görünce sanki orta veya uzun vadede yükseliş hareketinin başındaymışız gibi görünüyor ama BTC'nin anlık görüntüsünde ise fake atıp (ayı tuzağı) sert bir aşağı yönlü hareket de görülebilir.
Bu yüzden, nakitte beklediğim günümüzde riske atmak yerine dipten alabilme çabasında olmayıp güvenli seviyeye ulaşmayı bekliyorum. Gönlüm uzun yeşil mumların gelmesinden yana ama tuzağa düşmemek adına beklemek en mantıklısı.
Şayet (birkaç gün içinde) güvenli fiyat seviyesine ulaşırsak önce yüklü miktarda alım yapıp sonra konu açarak bilgilendireceğim.
Sonuç olarak: Fiyatlarda uzun vadeli yukarı yönlü hareket görmek istiyoruz ve marketin güncel durumu umut veriyor. Fakat en sağlıklı sonuç için birkaç gün beklememiz gerekiyor. Bunlar şahsi fikirlerimdir, YTD.
Bu arada: değerli arkadaşlar; bu konu teknik analizin doğru sonuçlar verip vermediğinin tartışma konusu değildir. Bu konu altından kripto paralardaki yakın, orta, uzun vadede fiyat beklentileriniz hakkında konuşabiliriz.
Kripto Paralar - Bugünün Falı 04.07
8
●340
- 04-07-2022, 17:06:05Bazı güzel şeyler sizin gibiler sayesinde oluyor. Siz de foruma değer katıyorsunuz, çok teşekkürler.socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2022, 08:38:027 Aydır nakit içerde kaldı ve spotta liq durumdayım, her türlü psikolojiyi yaşadım, şu yeşil piyasa artık bi gelse avax eskisi gibi 100$ civarlarında eth 4k $ civarlarında olsa ne iyi olurdu

Sabırla bekliyorum, beklerkende adet artırıyorum (al-sat yaparak), ciddi bir yükseliş gelse bakiye bir an da canlanacak
- 05-07-2022, 15:46:15socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemuqo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSelamlar,Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün belirttiğim gibi; marketin yeşile dönmesi ve küçük oranlardaki yükselişler sanırım ayı tuzağıydı. Market tamamen kırmızıya döndü ve şayet BTC bugünkü günlük kapanışta (03:00) 19k $'ın altında kalırsa düşüş senaryosunun kaldığı yerden devam edeceğine inanıyorum.
Paramı riske atmadan marketi izlemeye devam ediyorum. Amaç dipten almak değil, en güvenli seviyeden almak
Alım yapmak için acele etmemeli. Kazananlardan olmak için güvenli seviyeyi beklemeli.
