Onlarca insanın saçma sapan yorumlarını bi kenera bırakıp; Yine de bu r10 halkına değerli fikirlerinizi belirtmenizden dolayı sizleri canı gönülden tebrik ve teşekkür ederim.
Bazı güzel şeyler sizin gibiler sayesinde oluyor. Siz de foruma değer katıyorsunuz, çok teşekkürler.