Selamlar,
Herkesin gördüğü üzere market neredeyse tamamen yeşile döndü.
Fakaaat, teknik analize göre burası oldukça riskli bir bölge. Birkaç alt coin hareketini görünce sanki orta veya uzun vadede yükseliş hareketinin başındaymışız gibi görünüyor ama BTC'nin anlık görüntüsünde ise fake atıp (ayı tuzağı) sert bir aşağı yönlü hareket de görülebilir.
Bu yüzden, nakitte beklediğim günümüzde riske atmak yerine dipten alabilme çabasında olmayıp güvenli seviyeye ulaşmayı bekliyorum. Gönlüm uzun yeşil mumların gelmesinden yana ama tuzağa düşmemek adına beklemek en mantıklısı.
Şayet (birkaç gün içinde) güvenli fiyat seviyesine ulaşırsak önce yüklü miktarda alım yapıp sonra konu açarak bilgilendireceğim.
Sonuç olarak: Fiyatlarda uzun vadeli yukarı yönlü hareket görmek istiyoruz ve marketin güncel durumu umut veriyor. Fakat en sağlıklı sonuç için birkaç gün beklememiz gerekiyor. Bunlar şahsi fikirlerimdir, YTD.
Bu arada: değerli arkadaşlar; bu konu teknik analizin doğru sonuçlar verip vermediğinin tartışma konusu değildir. Bu konu altından kripto paralardaki yakın, orta, uzun vadede fiyat beklentileriniz hakkında konuşabiliriz.