7 Aydır nakit içerde kaldı ve spotta liq durumdayım, her türlü psikolojiyi yaşadım, şu yeşil piyasa artık bi gelse avax eskisi gibi 100$ civarlarında eth 4k $ civarlarında olsa ne iyi olurdu

Sabırla bekliyorum, beklerkende adet artırıyorum (al-sat yaparak), ciddi bir yükseliş gelse bakiye bir an da canlanacak