• 14-05-2022, 18:21:19
    #10
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknik analiz, hareket yönünü tahmin etmek değil, yönü hızlı kestirip gelişmeye göre reaksiyon almaya yarayan bir işlemdir kestirmek ne ?
    Grafik incelemesi yaptığınızda genellikle fiyatın bir trend dahilinde devam ettiğini görürüz. Trend değişimlerinin hangi yönde olacağını anlamak neredeyse imkansız olsa da, yönü tayin eden ilk 1-2 mumda reaksiyon almak için teknik analiz verilerine ihtiyaç duyulur. %100 doğru olmayabilir fakat genellikle doğru sonuç verir.
  • 14-05-2022, 18:24:14
    #12
    Her seferinde aynı alaycı tavrı sergilediğiniz için bu forumun kripto para kategorisinde konu açmaktan çekiniyor bir çok üye. Ne gerek var bu alaycı tutumunuza?
    Fikriniz varsa belirtin, birlikte tartışalım ki forumun amacı da budur. Ama siz ve sizin gibiler olayı tamamen alaya almaya odaklı. Lütfen bunu yapmayın.
  • 14-05-2022, 18:24:36
    #13
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafik incelemesi yaptığınızda genellikle fiyatın bir trend dahilinde devam ettiğini görürüz. Trend değişimlerinin hangi yönde olacağını anlamak neredeyse imkansız olsa da, yönü tayin eden ilk 1-2 mumda reaksiyon almak için teknik analiz verilerine ihtiyaç duyulur. %100 doğru olmayabilir fakat genellikle doğru sonuç verir.
    1-2 mum nereye yeterli geliyor onu anlamadım. Dostum yazdıkların çelişiyor farkında bile değilsin.
  • 14-05-2022, 18:26:11
    #14
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 mum nereye yeterli geliyor onu anlamadım. Dostum yazdıkların çelişiyor farkında bile değilsin.
    Benim görüşümü eleştirdiniz, teşekkür ederim. Peki sizin fiyatın geleceği ile ilgili bir fikriniz var mıdır?
    Ana konumuz ile ilgili görüşünüz varsa bizimle paylaşabilirsiniz, şayet amacınız tez çürütmek ise, zaten yazdınız.
  • 14-05-2022, 18:31:38
    #15
    1-2 hafta önce 26 beklediğimi söylemiştim bi konuda gerçekleşti ama bu şekilde luna kriziyle gerçekleşmesini beklemiyordum. FED 1 saat sonra çıksa stabil coinleri kaldırıyoruz diyebileceği ortam var luna krizinden dolayı. Marketin bu halinde analiz yapılmaz. Ortada büyük bir dolandırma durumu var resmen ne olacağını teknik değil temel analiz karar verecek.
  • 14-05-2022, 18:35:10
    #16
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 hafta önce 26 beklediğimi söylemiştim bi konuda gerçekleşti ama bu şekilde luna kriziyle gerçekleşmesini beklemiyordum. FED 1 saat sonra çıksa stabil coinleri kaldırıyoruz diyebileceği ortam var luna krizinden dolayı. Marketin bu halinde analiz yapılmaz. Ortada büyük bir dolandırma durumu var resmen ne olacağını teknik değil temel analiz karar verecek.
    Bu üslup ile fikir belirttiğinizde çok daha iyi anlaşabiliriz. Ben de fiyatın yönünde tekniğin belirleyici olacağına inanıyorum. Bakalım, bekleyelim... Acaba markete etki edebilecek büyüklükte bir haber gelmeden yön değişimi olacak mı? Teşekkürler.
  • 14-05-2022, 18:48:33
    #17
    Bitcoin artik dinlenmeye girecek uzun sure yukselme buyuk ihtimalle olmayacak. Bilhassa gelecek ay ABD 75 bas poin faiz yukseltirse 15000$ dolarlari dahi gorur.YTD
  • 14-05-2022, 19:04:43
    #18
    Kripto paralar grafikle olacak iş değiller. Maddi bir karşılığı olmadı için çıkan haberler, birilerin gündeme getirmesi, proje güncellemeri vb. şeyler fiyatını yükseltip düşürür. Grafik çizmeyi insanlara öğretenler kendileri kazanmak için öğretmiştir. Çünkü herkes o adamın öğrettiği şekilde çizeceği için o adamın istediği seviyelerde alıp satacaktır. Bir anlık panik bile alt üst eder o coini. Luna'nın sonunu gördük. Onlarca coin vardır böyle. Lunanın grafiğini çok eğri çizdiler galiba. Kolay sabote edilebilen şey bunlar.