Her seferinde aynı alaycı tavrı sergilediğiniz için bu forumun kripto para kategorisinde konu açmaktan çekiniyor bir çok üye. Ne gerek var bu alaycı tutumunuza?
Fikriniz varsa belirtin, birlikte tartışalım ki forumun amacı da budur. Ama siz ve sizin gibiler olayı tamamen alaya almaya odaklı. Lütfen bunu yapmayın.