ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 mum nereye yeterli geliyor onu anlamadım. Dostum yazdıkların çelişiyor farkında bile değilsin.
Benim görüşümü eleştirdiniz, teşekkür ederim. Peki sizin fiyatın geleceği ile ilgili bir fikriniz var mıdır?
Ana konumuz ile ilgili görüşünüz varsa bizimle paylaşabilirsiniz, şayet amacınız tez çürütmek ise, zaten yazdınız.