Kripto paralar grafikle olacak iş değiller. Maddi bir karşılığı olmadı için çıkan haberler, birilerin gündeme getirmesi, proje güncellemeri vb. şeyler fiyatını yükseltip düşürür. Grafik çizmeyi insanlara öğretenler kendileri kazanmak için öğretmiştir. Çünkü herkes o adamın öğrettiği şekilde çizeceği için o adamın istediği seviyelerde alıp satacaktır. Bir anlık panik bile alt üst eder o coini. Luna'nın sonunu gördük. Onlarca coin vardır böyle. Lunanın grafiğini çok eğri çizdiler galiba. Kolay sabote edilebilen şey bunlar.