1-2 hafta önce 26 beklediğimi söylemiştim bi konuda gerçekleşti ama bu şekilde luna kriziyle gerçekleşmesini beklemiyordum. FED 1 saat sonra çıksa stabil coinleri kaldırıyoruz diyebileceği ortam var luna krizinden dolayı. Marketin bu halinde analiz yapılmaz. Ortada büyük bir dolandırma durumu var resmen ne olacağını teknik değil temel analiz karar verecek.
Bu üslup ile fikir belirttiğinizde çok daha iyi anlaşabiliriz. Ben de fiyatın yönünde tekniğin belirleyici olacağına inanıyorum. Bakalım, bekleyelim... Acaba markete etki edebilecek büyüklükte bir haber gelmeden yön değişimi olacak mı? Teşekkürler.