Merhaba arkadaşlar. Bu aralar NFT yapmayı ve satmayı deniyorum. Zaman geçtikçe de farklı detayları öğrenmeye başladım. Opensea, Rarible ve Mintable platformlarında yaptığım bazı NFT'leri satışa koydum. Şu an kendimce bir format geliştirdim ve onun üzerinden koleksiyon oluşturuyorum. Profilimde farklı tarzlarda işler var. Henüz yolun başında olduğum için az çok inceliklerini çözmeye çalışıyorum. Henüz satış yapamadım. Anladığım kadarıyla biraz sabır da gerektiren bir iş. Sizce NFT'lerim nasıl ve bu konuda neler tavsiye edersiniz? Yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.
Opensea Profilim: TIKLAYIN
Rarible Profilim: TIKLAYIN
NFT'lerim Sizce Nasıl?
12
●549
- 01-01-2022, 02:58:42
- 01-01-2022, 12:17:54Nftleri satışa koyarken sürekli mi gas fee ödüyorsunuz yoksa tek seferlik mi
- 01-01-2022, 13:57:38Gas fee ödemiyorum hocam. Rarible'da gas fee'yi alıcı öder seçeneği var. Opensea'de ise Polygon ağını kullanıyorum.Muu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2022, 15:31:52Anladım hocam sağolun, Polygon ağında pek alıcı çıkmıyor diyenler varMakalemanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2022, 15:34:37Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOlabilir hocam. Bu konudaki detaylarını çok bilmiyorum. Ama ücretsiz bir şekilde yüklemek için en ideal yol bu şu an. Rarible'da gaz ücretini alıcı öder derseniz o zaman daha iyi bir seçenek olabilir. Ama satış için çok fazla taktik var. Onlara göz atmanızı tavsiye edebilirim.Muu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle