Konu
NFT'lerim Sizce Nasıl?
01-01-2022, 13:57:38
#7
Makalemanya
Muu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nftleri satışa koyarken sürekli mi gas fee ödüyorsunuz yoksa tek seferlik mi
Gas fee ödemiyorum hocam. Rarible'da gas fee'yi alıcı öder seçeneği var. Opensea'de ise Polygon ağını kullanıyorum.