Muu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nftleri satışa koyarken sürekli mi gas fee ödüyorsunuz yoksa tek seferlik mi
Gas fee ödemiyorum hocam. Rarible'da gas fee'yi alıcı öder seçeneği var. Opensea'de ise Polygon ağını kullanıyorum.