Konu
NFT'lerim Sizce Nasıl?
01-01-2022, 15:31:52
#8
OrionDijital
Makalemanya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gas fee ödemiyorum hocam. Rarible'da gas fee'yi alıcı öder seçeneği var. Opensea'de ise Polygon ağını kullanıyorum.
Anladım hocam sağolun, Polygon ağında pek alıcı çıkmıyor diyenler var