Makalemanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gas fee ödemiyorum hocam. Rarible'da gas fee'yi alıcı öder seçeneği var. Opensea'de ise Polygon ağını kullanıyorum.
Anladım hocam sağolun, Polygon ağında pek alıcı çıkmıyor diyenler var