Merhaba arkadaşlar. Bu aralar NFT yapmayı ve satmayı deniyorum. Zaman geçtikçe de farklı detayları öğrenmeye başladım. Opensea, Rarible ve Mintable platformlarında yaptığım bazı NFT'leri satışa koydum. Şu an kendimce bir format geliştirdim ve onun üzerinden koleksiyon oluşturuyorum. Profilimde farklı tarzlarda işler var. Henüz yolun başında olduğum için az çok inceliklerini çözmeye çalışıyorum. Henüz satış yapamadım. Anladığım kadarıyla biraz sabır da gerektiren bir iş. Sizce NFT'lerim nasıl ve bu konuda neler tavsiye edersiniz? Yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.
Opensea Profilim: TIKLAYIN
Rarible Profilim: TIKLAYIN