• 02-01-2022, 13:18:09
    #10
    Makalemanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gas fee ödemiyorum hocam. Rarible'da gas fee'yi alıcı öder seçeneği var. Opensea'de ise Polygon ağını kullanıyorum.
    Opensea'den Polygon ağın ile nasıl nft alabilirim hep eth ağını görüyürom.
    ETH gas ücreti 70-80 dolar tutuyor.
  • 02-01-2022, 13:46:31
    #11
    By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opensea'den Polygon ağın ile nasıl nft alabilirim hep eth ağını görüyürom.
    ETH gas ücreti 70-80 dolar tutuyor.
    Hocam biraz inceledim. Anladığım kadarıyla Stats kısmından Activity'e giriyorsunuz. Sol taraftaki filtre kısmında Listings ile listelenenleri seçin ve aynı yerin biraz aşağısında Polygon ağını işaretleyin. Sonrasında sanırım karşınıza Polygon ağında yeni listelenen NFT'ler çıkacak.
  • 02-01-2022, 13:55:58
    #12
    Makalemanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biraz inceledim. Anladığım kadarıyla Stats kısmından Activity'e giriyorsunuz. Sol taraftaki filtre kısmında Listings ile listelenenleri seçin ve aynı yerin biraz aşağısında Polygon ağını işaretleyin. Sonrasında sanırım karşınıza Polygon ağında yeni listelenen NFT'ler çıkacak.
    Teşekkürler hocam telefondan deniyordum sürekli, bilgisayardan bu yolla buldum.
  • 02-01-2022, 13:59:14
    #13
    By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam telefondan deniyordum sürekli, bilgisayardan bu yolla buldum.
    Rica ederim. Kolay gelsin.