Konu
NFT'lerim Sizce Nasıl?
02-01-2022, 13:18:09
#10
By_tozi
Makalemanya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gas fee ödemiyorum hocam. Rarible'da gas fee'yi alıcı öder seçeneği var. Opensea'de ise Polygon ağını kullanıyorum.
Opensea'den Polygon ağın ile nasıl nft alabilirim hep eth ağını görüyürom.
ETH gas ücreti 70-80 dolar tutuyor.