Coinbase Xlm Transferi Geçmedi
27
●349
- 10-12-2021, 18:16:40Arkadaşlar selam coinbasede coinleri bozdurup binanceye xlm olarak gönderim yaptım direkt QR barkod okutup tamama bastım. 40 dakika oldu geçmedi sonra internetten baktım memo kodu da isteniyormuş ben gitmedim ne olacak şimdi?
- 10-12-2021, 18:18:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.memo girmediyseniz cüzdanınıza yansımaz maalesef geri almanız da mümkün değil diye biliyorum
- 10-12-2021, 18:26:27Memo girmediyseniz Coinbaseden gönderinizin TXID sini alıp binance müşteri temsilcisine bildirin iade işlemi başlatacaktır ve fee oranının 5 katını kesip kalanı coinbaseye iade edecektir. 1 hafta sürüyor daha sonra coinbaseden tekrar binanceye transfer edebilirsiniz bizzat başıma geldi aynı durum.GrafiGaraj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2021, 18:34:56wa.me/5537624607 den yazabilir misiniz hocam ilk defa kullandım ben coinbaseyi bulamadımsametekinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2021, 22:08:45Esas önemli soru: Coinbase gönderilenin TXID'i nerede?
Dün de benzer bir konuya msj yazmıştım. Gelenin TXID varda gideninkini nerede acaba
memo yazıp XLM transferde yapılsa transfer tamamlanana kadar coinbase bekleyen işlemlerde memo boş görünüyor. Az öncede transfer yaptım memo alanı boş görünüyordu, oysa ki yazdığıma eminim. Transfer tamamlanınca memo bölümüde göründü (geç tamamlandı ama transfer oldu yani.)

