Arkadaşlar selam coinbasede coinleri bozdurup binanceye xlm olarak gönderim yaptım direkt QR barkod okutup tamama bastım. 40 dakika oldu geçmedi sonra internetten baktım memo kodu da isteniyormuş ben gitmedim ne olacak şimdi?
Memo girmediyseniz Coinbaseden gönderinizin TXID sini alıp binance müşteri temsilcisine bildirin iade işlemi başlatacaktır ve fee oranının 5 katını kesip kalanı coinbaseye iade edecektir. 1 hafta sürüyor daha sonra coinbaseden tekrar binanceye transfer edebilirsiniz bizzat başıma geldi aynı durum.