sametekinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memo girmediyseniz Coinbaseden gönderinizin TXID sini alıp binance müşteri temsilcisine bildirin iade işlemi başlatacaktır ve fee oranının 5 katını kesip kalanı coinbaseye iade edecektir. 1 hafta sürüyor daha sonra coinbaseden tekrar binanceye transfer edebilirsiniz bizzat başıma geldi aynı durum.
wa.me/5537624607 den yazabilir misiniz hocam ilk defa kullandım ben coinbaseyi bulamadım