Arkadaşlar selam coinbasede coinleri bozdurup binanceye xlm olarak gönderim yaptım direkt QR barkod okutup tamama bastım. 40 dakika oldu geçmedi sonra internetten baktım memo kodu da isteniyormuş ben gitmedim ne olacak şimdi?