• 21-11-2021, 00:56:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir süredir eğitim videoları teknik analiz videoları indikatör videoları vb videolar izliyorum.
    Bulduğum indikatör ve stratejiler doğru sonuçlarda veriyor. Fakat şöyle bir sorun var,
    işlemi açıyorum, 3-4 usd kar görünce stopu hemen oraya çekiyorum. korkuyorum ya düşerde zarar edersem gibisine.

    işlemi ertesi güne bıraksam belki 30 40 usd kar edeceğim ama emin olamıyorum.

    sizler analizlerinizi yaptığınız coinlerin kaldıraçlı işlemlerini ne kadar süre açık bırakıyorsunuz ?

    kendi alt stop ya da üst stopa gelinceye kadar mı bekliyorsunuz?

    yoksa direk yüksek kaldıraçı basıp anlık karı alıp çıkıyor musunuz?

    önerilerileriniz varsa dinlemek isterim.

    Edit: Ayrıca aynı anda tüm bakiyeyi 5-6- coine mi bölmek mantıklı yoksa tüm bakiye ile tek işlem mi mantıklı ?


    Edit 2 Böyle bir tablo için yorumunuz nedir acaba ?


  • 21-11-2021, 00:59:08
    #2
    Bana en mantıklı gelen yöntemi %7 kar gördükten sonra çıkmaktır hocam.
  • 21-11-2021, 01:00:04
    #3
    MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana en mantıklı gelen yöntemi %7 kar gördükten sonra çıkmaktır hocam.
    yanıt için teşekkürler.
    peki stopunuzu da giriş fiyatının %7 altına mı yazıyorsunuz
  • 21-11-2021, 01:00:43
    #4
    diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanıt için teşekkürler.
    peki stopunuzu da giriş fiyatının %7 altına mı yazıyorsunuz
    %3 veya %4 altına hocam.
  • 21-11-2021, 01:01:05
    #5
    MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %3 veya %4 altına hocam.
    Edit: Ayrıca aynı anda tüm bakiyeyi 5-6- coine mi bölmek mantıklı yoksa tüm bakiye ile tek işlem mi mantıklı ?

  • 21-11-2021, 01:02:02
    #6
    Rasgele kaldıraca basan ben bunu beğenmedim.

  • 21-11-2021, 01:02:58
    #7
    diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit: Ayrıca aynı anda tüm bakiyeyi 5-6- coine mi bölmek mantıklı yoksa tüm bakiye ile tek işlem mi mantıklı ?

    Benim mantığım şöyle hocam ; diyelim 1000 usdt var bunun 150 sini bir coin e attıktan sonra karı alıp bi 5 dk lık aradan sonra başka coine geçmektir.
  • 21-11-2021, 01:02:58
    #8
    Hocam Kaldıraç Zaten Risk , Elimdeki tutarın 10 da 1 kadar 5 x max işlem açıyorum . %100 kar a çık % 50 zararda marjin %100 kadar al limitin hafif üstüne %300 kadar daha al yapıyorum . Haliyle Lik fiyarım cok uzak oluyor evveliyatlık takılıyorum . attıgım paradan %100 kazanmadan da bırakmıyorum . Açılan min işlem 100 dolar şuan emir girili 7-8 hacimli coin mevcut 1 haftadır onlarla yatıp kalkıyorum emirlerim dizili . Kısa vade 20 x ve üzeri hızlı kar edeyim diyorsan farkında olmadan lik farkında olmadan karda olursun ama risk seviyesi yüksek . 20 de 1 ile her %70 de %200 üzerinde alım yapman lazım . ama bi yararlarsa sen alım yapmaya yetişemezsin
  • 21-11-2021, 01:04:30
    #9
    Stratejiniz güzel günde 3 4 dolar ile 5 6 işlem yapsanız gayet güzel , bir diğer öneri de şu ciddi kar görünce altına stop koyun ve kendinize bir üst sınır belirleyip kapatın bu durumda her ikisi senaryo olursa da kazançlı satış yapıp çıkarsınız.