Konu
Kaldıraçlı işlem yapanlar ?
21-11-2021, 01:01:05
#5
diray67
MMU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
%3 veya %4 altına hocam.
Edit: Ayrıca aynı anda tüm bakiyeyi 5-6- coine mi bölmek mantıklı yoksa tüm bakiye ile tek işlem mi mantıklı ?