MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%3 veya %4 altına hocam.
Edit: Ayrıca aynı anda tüm bakiyeyi 5-6- coine mi bölmek mantıklı yoksa tüm bakiye ile tek işlem mi mantıklı ?