Konu
Kaldıraçlı işlem yapanlar ?
21-11-2021, 01:00:04
#3
diray67
MMU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bana en mantıklı gelen yöntemi %7 kar gördükten sonra çıkmaktır hocam.
yanıt için teşekkürler.
peki stopunuzu da giriş fiyatının %7 altına mı yazıyorsunuz