MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana en mantıklı gelen yöntemi %7 kar gördükten sonra çıkmaktır hocam.
yanıt için teşekkürler.
peki stopunuzu da giriş fiyatının %7 altına mı yazıyorsunuz