Merhaba arkadaşlar bir süredir eğitim videoları teknik analiz videoları indikatör videoları vb videolar izliyorum.
Bulduğum indikatör ve stratejiler doğru sonuçlarda veriyor. Fakat şöyle bir sorun var,
işlemi açıyorum, 3-4 usd kar görünce stopu hemen oraya çekiyorum. korkuyorum ya düşerde zarar edersem gibisine.

işlemi ertesi güne bıraksam belki 30 40 usd kar edeceğim ama emin olamıyorum.

sizler analizlerinizi yaptığınız coinlerin kaldıraçlı işlemlerini ne kadar süre açık bırakıyorsunuz ?

kendi alt stop ya da üst stopa gelinceye kadar mı bekliyorsunuz?

yoksa direk yüksek kaldıraçı basıp anlık karı alıp çıkıyor musunuz?

önerilerileriniz varsa dinlemek isterim.

Edit: Ayrıca aynı anda tüm bakiyeyi 5-6- coine mi bölmek mantıklı yoksa tüm bakiye ile tek işlem mi mantıklı ?


Edit 2 Böyle bir tablo için yorumunuz nedir acaba ?