Konu
Kaldıraçlı işlem yapanlar ?
21-11-2021, 01:00:43
#4
MMU
diray67 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yanıt için teşekkürler.
peki stopunuzu da giriş fiyatının %7 altına mı yazıyorsunuz
%3 veya %4 altına hocam.