Hocam Kaldıraç Zaten Risk , Elimdeki tutarın 10 da 1 kadar 5 x max işlem açıyorum . %100 kar a çık % 50 zararda marjin %100 kadar al limitin hafif üstüne %300 kadar daha al yapıyorum . Haliyle Lik fiyarım cok uzak oluyor evveliyatlık takılıyorum . attıgım paradan %100 kazanmadan da bırakmıyorum . Açılan min işlem 100 dolar şuan emir girili 7-8 hacimli coin mevcut 1 haftadır onlarla yatıp kalkıyorum emirlerim dizili . Kısa vade 20 x ve üzeri hızlı kar edeyim diyorsan farkında olmadan lik farkında olmadan karda olursun ama risk seviyesi yüksek . 20 de 1 ile her %70 de %200 üzerinde alım yapman lazım . ama bi yararlarsa sen alım yapmaya yetişemezsin