Alım fırsatı mı?
21
●388
- 08-09-2021, 01:24:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Nakitin tamamıyla girmek riskli olabilir. yani çıkar mı düşer mi bilinmediği için bir miktar alım yapılabilir, diğer nakitle de eğer düşerse girersiniz. Almayınca yükselir bu seferde keşke girseydim olur. arkadaşların dediği gibi kademeli alım yapılabilir. buradan yukarı teperse bu fiyatları bir daha uzun süre görmeyebilir.
- 08-09-2021, 01:25:12Korona ilk kapanma muhabbeti olunca btc 4k ya çakılmıştı hiç unutmamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eth 200 dolar oldu nasıl bir geceydi öyle
Hocam herkesin stratejisi çok farklı. Yatırım tavsiyesi vermemek kaydıyla kendi fikrimi söylüyorum ben senin herinde olsam zararda çıkmazdım ne kadar zararın var bilmiyorum ama sermayem varsa dip fiyattan alttan ekleme yapıp ortalamamı düşürürdüm kısa yakın sürede paraya ihtiyacım yoksa kalsın zaten çıkar. Yine kendi fikrin tabiseyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-09-2021, 01:26:55Elimdeki fazlalıkla alttan toplayayım birşeyler 😂 teşekkürler hocamonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2021, 01:28:02Gece 3 kapanışı önemli dikkat et. Kötü yerden kapatırsa dahada inebiliriseyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2021, 12:49:4644,500 ü gördü btcDarklesy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alımda acele etmeseydiniz
- 08-09-2021, 12:52:51Üyeliği durdurulduŞuan zarar yok bakalım görücez hocam acele ettik biraz ama beklemeyi sevmem.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ne yapayım hocam paramı zarardan çekeyim mi yoksa hazır düşmüşken üstüne biraz daha mı ekleyeyim