• 08-09-2021, 01:22:49
    #10
    Günlük kapanışa göre ben kademeli alım yapmayı düşünüyorum, daha da düşme ihtimali var tabi ama düşerse bi alım daha yaparım. Uzun vadede hala iyi şeyler düşünüyorum.
  • 08-09-2021, 01:24:19
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nakitin tamamıyla girmek riskli olabilir. yani çıkar mı düşer mi bilinmediği için bir miktar alım yapılabilir, diğer nakitle de eğer düşerse girersiniz. Almayınca yükselir bu seferde keşke girseydim olur. arkadaşların dediği gibi kademeli alım yapılabilir. buradan yukarı teperse bu fiyatları bir daha uzun süre görmeyebilir.
  • 08-09-2021, 01:25:12
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapanma olursa ilk kapanma muhabbetinde gibi yaşanırsa btc 25 30 hiç hayal olmaz
    Korona ilk kapanma muhabbeti olunca btc 4k ya çakılmıştı hiç unutmam eth 200 dolar oldu nasıl bir geceydi öyle

    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süre sonra coin alayım dedim düşüş oldu ben ne yapayım hocam paramı zarardan çekeyim mi yoksa hazır düşmüşken üstüne biraz daha mı ekleyeyim
    Hocam herkesin stratejisi çok farklı. Yatırım tavsiyesi vermemek kaydıyla kendi fikrimi söylüyorum ben senin herinde olsam zararda çıkmazdım ne kadar zararın var bilmiyorum ama sermayem varsa dip fiyattan alttan ekleme yapıp ortalamamı düşürürdüm kısa yakın sürede paraya ihtiyacım yoksa kalsın zaten çıkar. Yine kendi fikrin tabi
  • 08-09-2021, 01:26:55
    #13
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korona ilk kapanma muhabbeti olunca btc 4k ya çakılmıştı hiç unutmam eth 200 dolar oldu nasıl bir geceydi öyle



    Hocam herkesin stratejisi çok farklı. Yatırım tavsiyesi vermemek kaydıyla kendi fikrimi söylüyorum ben senin herinde olsam zararda çıkmazdım ne kadar zararın var bilmiyorum ama sermayem varsa dip fiyattan alttan ekleme yapıp ortalamamı düşürürdüm kısa yakın sürede paraya ihtiyacım yoksa kalsın zaten çıkar. Yine kendi fikrin tabi
    Elimdeki fazlalıkla alttan toplayayım birşeyler 😂 teşekkürler hocam
  • 08-09-2021, 01:28:02
    #14
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimdeki fazlalıkla alttan toplayayım birşeyler 😂 teşekkürler hocam
    Gece 3 kapanışı önemli dikkat et. Kötü yerden kapatırsa dahada inebiliri
  • 08-09-2021, 01:29:04
    #15
    Şu anda alım yapmak delilik olur.
    Not: Ytd
  • 08-09-2021, 02:11:02
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Chz, doge, btt alındı. XX.xxx'a çekirdeğimi de aldım bakalım çıkcaz mı batcaz mı az analiz çok delilik oldu. ytd
  • 08-09-2021, 12:49:46
    #17
    Darklesy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chz, doge, btt alındı. XX.xxx'a çekirdeğimi de aldım bakalım çıkcaz mı batcaz mı az analiz çok delilik oldu. ytd
    44,500 ü gördü btc alımda acele etmeseydiniz
  • 08-09-2021, 12:52:51
    #18
    Üyeliği durduruldu
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    44,500 ü gördü btc alımda acele etmeseydiniz
    Şuan zarar yok bakalım görücez hocam acele ettik biraz ama beklemeyi sevmem.