Korona ilk kapanma muhabbeti olunca btc 4k ya çakılmıştı hiç unutmam

eth 200 dolar oldu nasıl bir geceydi öyle
Hocam herkesin stratejisi çok farklı. Yatırım tavsiyesi vermemek kaydıyla kendi fikrimi söylüyorum ben senin herinde olsam zararda çıkmazdım ne kadar zararın var bilmiyorum ama sermayem varsa dip fiyattan alttan ekleme yapıp ortalamamı düşürürdüm kısa yakın sürede paraya ihtiyacım yoksa kalsın zaten çıkar. Yine kendi fikrin tabi
Elimdeki fazlalıkla alttan toplayayım birşeyler 😂 teşekkürler hocam