Konu
Alım fırsatı mı?
08-09-2021, 01:22:49
#10
kaancakir
Günlük kapanışa göre ben kademeli alım yapmayı düşünüyorum, daha da düşme ihtimali var tabi ama düşerse bi alım daha yaparım. Uzun vadede hala iyi şeyler düşünüyorum.