• 08-09-2021, 01:14:46
    #1
    Sizce alım fırsatı mı? %25'lik düşüşler söz konusu bazı coinlerde açıkçası daha da düşmez deyip hesaplarımda kalan tüm parayı basasım var bir yandan da korkuyorum bi dönem benzerini yaşamıştım ve ertesi gün %25 daha düşmüştü satın aldığım coin Fikri olanlar var mı?
  • 08-09-2021, 01:15:51
    #2
    Alım niyeti varsa,
    Kademeli alım taraftarıyım
  • 08-09-2021, 01:16:08
    #3
    Abd akşamki açıklaması pek iyi değildi. Ayrıca şimdi alın fırsatı diye alsam bende şans yok %25 daha düşer. Satıncada çıkar hemen
  • 08-09-2021, 01:17:26
    #4
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abd akşamki açıklaması pek iyi değildi. Ayrıca şimdi alın fırsatı diye alsam bende şans yok %25 daha düşer. Satıncada çıkar hemen
    Hocam o bende de öyle ya piyasaya yön veriyorum resmen gittim tüm parayı Manchester City'e bastım, City'e gitti gidecek denilen Ronaldo aniden takım değiştirdi falan
  • 08-09-2021, 01:17:27
    #5
    biden yarın da konuşma yapacak diye duydum
    • EvilBozkurt
    EvilBozkurt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-09-2021, 01:18:37
    #6
    Al deriz düşer, alma deriz yükselir .yatırım tavsiyesi vermek çok tehlikeli. bence analiz yap. kademeli alım yap. gaza gelme
  • 08-09-2021, 01:19:26
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biden yarın da konuşma yapacak diye duydum
    Pandemi muhabbeti var. Kapanmaya gidebilirler
  • 08-09-2021, 01:20:27
    #8
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pandemi muhabbeti var. Kapanmaya gidebilirler
    kapanma olursa ilk kapanma muhabbetinde gibi yaşanırsa btc 25 30 hiç hayal olmaz
  • 08-09-2021, 01:21:44
    #9
    Uzun süre sonra coin alayım dedim düşüş oldu ben ne yapayım hocam paramı zarardan çekeyim mi yoksa hazır düşmüşken üstüne biraz daha mı ekleyeyim