Fikri olanlar var mı?
Alım fırsatı mı?
21
●388
- 08-09-2021, 01:14:46Sizce alım fırsatı mı? %25'lik düşüşler söz konusu bazı coinlerde açıkçası daha da düşmez deyip hesaplarımda kalan tüm parayı basasım var bir yandan da korkuyorum bi dönem benzerini yaşamıştım ve ertesi gün %25 daha düşmüştü satın aldığım coin
Fikri olanlar var mı?
- 08-09-2021, 01:16:08Abd akşamki açıklaması pek iyi değildi. Ayrıca şimdi alın fırsatı diye alsam bende şans yok %25 daha düşer. Satıncada çıkar hemen
- 08-09-2021, 01:17:26Hocam o bende de öyle ya piyasaya yön veriyorum resmen gittim tüm parayı Manchester City'e bastım, City'e gitti gidecek denilen Ronaldo aniden takım değiştirdi falanonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2021, 01:17:27biden yarın da konuşma yapacak diye duydumEvilBozkurt bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 08-09-2021, 01:19:26Pandemi muhabbeti var. Kapanmaya gidebilirlerMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2021, 01:20:27kapanma olursa ilk kapanma muhabbetinde gibi yaşanırsa btc 25 30 hiç hayal olmazonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle