Sizce alım fırsatı mı? %25'lik düşüşler söz konusu bazı coinlerde açıkçası daha da düşmez deyip hesaplarımda kalan tüm parayı basasım var bir yandan da korkuyorum bi dönem benzerini yaşamıştım ve ertesi gün %25 daha düşmüştü satın aldığım coin

Fikri olanlar var mı?