kapanma olursa ilk kapanma muhabbetinde gibi yaşanırsa btc 25 30 hiç hayal olmaz
Korona ilk kapanma muhabbeti olunca btc 4k ya çakılmıştı hiç unutmam

eth 200 dolar oldu nasıl bir geceydi öyle
Uzun süre sonra coin alayım dedim düşüş oldu

ben ne yapayım hocam paramı zarardan çekeyim mi yoksa hazır düşmüşken üstüne biraz daha mı ekleyeyim
Hocam herkesin stratejisi çok farklı. Yatırım tavsiyesi vermemek kaydıyla kendi fikrimi söylüyorum ben senin herinde olsam zararda çıkmazdım ne kadar zararın var bilmiyorum ama sermayem varsa dip fiyattan alttan ekleme yapıp ortalamamı düşürürdüm kısa yakın sürede paraya ihtiyacım yoksa kalsın zaten çıkar. Yine kendi fikrin tabi