Tosuncuk hakkında görüşünüz nedir ?
29
●947
- 01-07-2021, 13:16:39gündem güzel sayın r10 üyesi, daha da başka bir şey diyemematillademirad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2021, 13:16:55Yahu hocam olay da tam olarak bu thodex de aynı şekilde aslında bir kaç milyar lira ile kaçmaya bilirdi bitcoin zaten düşük ve içerideki paranın değeri düşüyor zamanı olmayan bir girişimler.sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani o kadar çeşitli yollar varki kaçmak dışında ama buraya yazarsam sıkıntı olabilir o yüzden yani mantıksız girişim olarak görüyorum. - 01-07-2021, 13:17:19Gayet iyi bir sistem nasıl olabilir
her hafta milyon tl ler yatiriliyordu o klan sistemlerinde. Insanlara 3 kati para artı şarküteriden bedava ivir zıvır veriyorlardi. Parayi bankada isletse kurtarmaz. Elindeki 3-5 ahırla o milyonlarin 3-4 kati geri odemesinde mantığı bırak mantık kelimesi bile aranmaz. Daha detaylarına girmeden bile bu sekilde incelendiginde tamamen ************** olduğu apaçık ortada. Tv lere harcadığı reklama harcadığı para cabası
- 01-07-2021, 13:18:13Ponzi gözü ile baktığınızda böyle hocam ben kurulan mantık için yorum yapmıştım, Böyle baktığımızda bana göre Titan saadet zinciri de bir ponzi sistemi değil çünkü adamlar Networking Marketing öğretiyordu, öğrenen kişi eğitimi beğendiyse diğer arkadaşını davet ediyor ve üzerinden komisyon alıyordu.sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2021, 13:18:46Hocam illaki bu son bir dolandırıcılıkla biteceği malum, ama bu kadar erken kaçmayabilirdi demem budigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2021, 13:20:58kanka şaka mısın dediğin şeyler 1 gram mantık içermiyor zamanında sen çiftlik/oyun (hepsi ponzi) sitelerine girip hiç işleyişe baktın mı bilgin yok fikrin var, bu kadar yapılabilir bir şey olduğunu düşünüyorsan neden hepsi patlıyor sence bir düşündün müBeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her hafta milyon tl ler yatiriliyordu o klan sistemlerinde. Insanlara 3 kati para artı şarküteriden bedava ivir zıvır veriyorlardi. Parayi bankada isletse kurtarmaz. Elindeki 3-5 ahırla o milyonlarin 3-4 kati geri odemesinde mantığı bırak mantık kelimesi bile aranmaz. Daha detaylarına girmeden bile bu sekilde incelendiginde tamamen ************** olduğu apaçık ortada. Tv lere harcadığı reklama harcadığı para cabası