Gayet iyi bir sistem nasıl olabilir

her hafta milyon tl ler yatiriliyordu o klan sistemlerinde. Insanlara 3 kati para artı şarküteriden bedava ivir zıvır veriyorlardi. Parayi bankada isletse kurtarmaz. Elindeki 3-5 ahırla o milyonlarin 3-4 kati geri odemesinde mantığı bırak mantık kelimesi bile aranmaz. Daha detaylarına girmeden bile bu sekilde incelendiginde tamamen ************** olduğu apaçık ortada. Tv lere harcadığı reklama harcadığı para cabası