Tosuncuk hakkında görüşünüz nedir ?
29
●947
- 01-07-2021, 13:21:17Şirketi zarara gidiyor olarak kamuya gösterip kapayabilirdi.Sukrukaragoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2021, 13:23:56Kaçmasının sebebi foyasını ortaya çıkaracak haberler yapılmaya başlanması ve yakalanacağını düşünmesi.BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güven problemi oluşunca parasını çekmeye çalışanlar para sokmak isteyen yeni üyeleri aştığında sistem çöker.
yani devam edebilmek imkanı olsaydı elbette devam ederdi.
Daha fazla para toplamaya çalışmak yerine kaçmak ilk tercihi değildir.
Şirketi zarar gösterip kapama imkanı da yoktu.
Çünkü vaadedilen kazançlar hayatın doğal akışına uygun olmadığı için dol@ndırıcılık amacıyla kurulduğu çok açıktı.
Türkiye'ye geldiğinde kesinlikle bu işten paçasını sıyıramayacak.
Hayvancılıkta bir senede %100 kar vaadediyordu.
7000 bin lira olan bir ineğin senelik bakımı da 7000 civarıdır. Yıllık süt verimi de 7000 kadardır.
Yani ilk senede kara geçme imkanı kesinlikle yoktur.
Belki şuna güveniyor olabilir.
Bu tosun tüm parasını kripto yapmış, bitcoin çiftlikleri kurmuştu.
Eğer tüm parasını cryptoya bastıysa, bitcoin 2018'de 3000-5000 dolar arasındaydı.
Yani topladığı TÜRK LİRASI paralar crypto para bazında %600-1000 değer kazandı.
2018 dolar kuru 3,70 lerde, yani %120 gibi de dolar kuru farkından elindeki para değer kazanmıştır.
Yani toplamda %1200-2000 arası elindeki para değer kazanmıştır ve bu inanılmaz bir değer olur.
500 milyon lira çarptıysa bu parayı crypto üzerinde tutarken 3 milyar - 5 milyar lira arasına çıkarmış olabilir.
Yani dönüp şikayetini çekenlere parasını vaadettiği kazanç ile ödeyip devlet ile de vergi konusunda bir şekilde uzlaşabilir.
Sonunda 5-10 sene arası bir ceza alıp 4-5 senede çıkabilir ve çıktığında hala bir kaç milyar lirası olabilir ))) - 01-07-2021, 13:25:11Bu şahısın piyon olduğunu düşünüyorum. Bunun aldığı paranın birilerine de gittiğine eminim. Ülkeden gönderilen sonra da bizim haberimiz yoktu diyen şahısların arasına girer.
Soylu'nun Temmuz'da bakın neler olacak demesiyle doğalgaz'ın lpg'nin elektrik faturasının zamlanması ile yine aynı gün bu şahıs teslim oluyor.
Yani kusura bakmayın 5 yaşındaki çocuk bile artık buradaki bağlantıyı anlayabilir. - 01-07-2021, 13:26:53Thodex örneğini verdim ya zaten hocam, konular hakkında bilgimiz var ama madem böyle bir kaçma girişiminde bulunulması planında var bitcoin'in düşmesini neden bekliyorsun zaten sitenin kasasında coin olarak duruyor.FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2021, 13:30:01bu adamlar daha fazla kazanmanın hesabını yapmazlar, tezgahı açarlar ve yeteri kadar kazandıklarını hissettikleri an kaçarlar. Bu sistemlerin nedeni bu girişimi yapan kişilerin aç gözlü olmamaları, sistemin tıkandığını anladıkları an da topukBeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2021, 13:48:55Videodan sonra şunu anladım, okuma yazmaktan bile aciz insanlar bu milleti parmağında oynatıyorsa, ölmüşüz gömenimiz yok.
- 01-07-2021, 14:02:20sence öyle bir yatırım var mı adam bitcoin çiftliği yapmış araştırın lütfen konu hakkındaki detayları ha mantıklı geliyorsa geldiğinde tiye yeni sistem kurarsa katılabilirsinizBeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her hafta milyon tl ler yatiriliyordu o klan sistemlerinde. Insanlara 3 kati para artı şarküteriden bedava ivir zıvır veriyorlardi. Parayi bankada isletse kurtarmaz. Elindeki 3-5 ahırla o milyonlarin 3-4 kati geri odemesinde mantığı bırak mantık kelimesi bile aranmaz. Daha detaylarına girmeden bile bu sekilde incelendiginde tamamen ************** olduğu apaçık ortada. Tv lere harcadığı reklama harcadığı para cabası